Porsche Cayenne Diesel

Porsche Cayenne Diesel – ostatni diesel Porsche. Produkcja silników wysokoprężnych trwała 9 lat. Niemiecki producent swoją decyzję tłumaczy oficjalnie zmniejszającym się zainteresowaniem samochodami napędzanymi takimi jednostkami. Według serwisu Autocar głównym powodem, przez który zrezygnowano całkowicie z silników wysokoprężnych, mógł być problem ze spełnieniem norm środowiskowych w nowym teście WLTP (zastępującym wysłużony NEDC). Koszty przebudowy lub optymalizacji istniejącej już jednostki prawdopodobnie byłyby zbyt wysokie, żeby opłacało się realizować ten plan. Porsche zdecydowało się więc na rozwiązanie najprostsze – usunięcie z gamy problematycznego silnika.
Prace wykonane przy Porsche:

  • wieloetapowe mycie detailingowe
  • dekontaminacja oraz glinkowanie
  • mini detailing wnętrza
  • czyszczenie i impregnacja skór
  • aplikacja powłoki ceramicznej na szybę czołową
  • zabezpieczenie lakieru woskiem premium